University of Science and Research Association International Re

انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

University of Science and Research Association International Re

انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

چتر آرامش با بیمه معلم

با سلام و تبریک سال نو

خوشحال هستیم به استحضار برسانیم با تلاش و کوشش تعدادی از فارغ التحصیلان و دانشجویان ارشد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و همکاری بیمه معلم با اخذ مجوز از بیمه مرکزی موفق به دریافت لوح خدمات بیمه ای جنرال شرکت بیمه معلم (اولین شرکت بیمه خصوصی جمهوری اسلامی ایران)در تمامی زمینه های بیمه ای گردیده ایم

از کلیه عزیزان دانشجو و خانواده محترم این عزیزان و دیگر اساتید خواهشمند هستیم به ما بپیوندید و همزمان آرامش و آسایش آینده را در زیر چتر حمایتی بیمه معلم برای خود و دیگران به ارمغان اورید.

برای اطلاعات تکمیلی دیگر لطفا به لینک زیر مراجعه فرمائید.

http://bimehh.blog.ir

ابتکار همکاری استانبول

مشارکت ناتو با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را می توان در راستای استراتژی ترویج ثبات در همسایگی ناتو و مناطق پیرامونی آن قلمداد کرد و آنرا ادامه برنامه مشارکت برای صلح و گفتگوی مدیترانه ارزیابی کرد.

 

ادامه مطلب ...

ظهور پراگماتیسم منابع انرژی

به نظر می رسد که رابطه بین دولت ها و منابع نفتی تغییر کرده به طوری که تولیدکنندگان در پی جذاب تر کردن مفاد قراردادی با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی و مشارکت با شرکت های بین المللی نفتی در توسعه میادین خود و همچنین مشارکت بیشتر بخش خصوصی هستند.

  ادامه مطلب ...

ژئوپلوتیک برجام

برجام در پرتو فهم درست قدرت های جهانی از ضرورت پذیرش  نقش منطقه ای ایران در تامین صلح و امنیت منطقه ای و به خصوص مبارزه با تروریسم داعش اجرایی گردید. سیاست خارجی ایران باید از ظرفیت ژئوپلتیک دوران پسا برجام و روابط متعادل با قدرت های بزرگ برای رفع تنش های منطقه ای و پیشبرد رویکرد توسعه ای و رونق اقتصادی استفاده کند.

ادامه مطلب ...