University of Science and Research Association International Re

انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

University of Science and Research Association International Re

انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

واشنگتن تایمز: ایران در آینده شریک آمریکا در منطقه است

کارشناسان اندیشکده واشنگتن معتقدند که ایران در آینده به طور طبیعی شریک آمریکا در منطقه خواهد شد و حتی می تواند دارای سلاح هسته ای باشد. هگل پیش از این نیز معتقد بودآمریکا بدون تعیین پیش شرط باید با ایران مذاکره کند و از جمله کسانی است که با توسل به اقدام نظامی علیه ایران مخالف است.


روزنامه واشنگتن تایمز به نقل از کارشناسان اندیشکده واشنگتن که زیر نظر "چاک هگل" کاندیدای وزارت دفاع در دولت جدید اوباما فعالیت می کند ادعا کرد آمریکا باید در راهبرد درازمدت با ایران بعنوان یک شریک منطقه ای برخورد کند.

"واشنگتن تایمز" در این مطلب مدعی شده کارشناسان اندیشکده واشنگتن معتقدند که ایران در آینده به طور طبیعی شریک آمریکا در منطقه خواهد شد و حتی می تواند دارای سلاح هسته ای باشد.

به نوشته این روزنامه، کارشناسان این اندیشکده به رژیم صهیونیستی توصیه کرده اند با تمام مشکلاتی که با حماس دارد و با وجود اینکه حماس خواستار نابودی این رژیم است، از در آشتی با آنها به مذاکره بنشیند تا به صلح برسند.

نظرات مذکور در اسناد سیاستهای عمده شورای آتلانتیک که چاک هگل ریاست آن را بر عهده دارد ذکر شده است که بیانگر فرهنگ سیاسی است که وی از دل آن بیرون آمده است.

هگل در زمان ریاست جمهوری بوش پسراز سیاست های رئیس جمهور سابق آمریکا در قبال ایران وعراق بشدت انتقاد می کرد و معتقد بود که آمریکا بدون تعیین پیش شرط باید با ایران مذاکره کند و از جمله کسانی است که با توسل به اقدام نظامی علیه ایران مخالف است.

همچنین این روزنامه مدعی شده است هگل حتی معتقد است ایران روزی می تواند سلاح اتمی هم داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد